Wednesday, October 10, 2018

DISKAUN GRABCAR UNTUK OKU


Tahukah anda bahawa perkhidmatan E-Hailing Grab Car ada menawarkan diskaun untuk pengguna OKU sekiranya menggunakan perhidmatan mereka? 

GRABCAR melalui SUPERHEROES PROGRAMME telah melancarkan inisiatif ini sejak 2016 lagi dengan memberi kemudahan diskaun sebanyak RM3 setiap kali penggunaan kepada OKU.

Melalui program ini  terdapat beberapa kelebihan OKU yang menggunakan perkhidmatan Grab Car melalui SUPERHEROES PROGRAMME ini iaitu;
• Nilai diskaun adalah sebanyak RM 3 X 20 penggunaan setiap bulan. (Value of discount is RM3 x 20 rides per-month.)
• Promosi ini akan diperbaharui secara automatik bagi setiap bulan. (Promotion will auto renew at the start of the month.)
• Promosi ini sah melalui  tempahan yang dibuat secara tunai dan Kad kredit/debit untuk semua jenis perkhidmatan Grab. (Promotion is valid for bookings made via cash and credit/debit card for allGrab Rides.)
• Sekiranya pengguna ingin menggunakan mana-mana promocode lain, promocode baru akan menggantikan diskaun ini. (If passenger decides to use any other promocode, the new promocode will supersede this discount.)

Caranya adalah dengan mendaftar pada melalui link laman web ini https://www.grab.com/my/blog/grabsuperheroes-programme/

Bahkan SUPERHEROES PROGRAMME ini juga boleh digunakan oleh Warga Emas yang berumur 60 tahun ke atas. Cumanya perkhidmatan ini hanya terhad disekitar Lembah Klang sahaja.

No comments:

Post a Comment